mandag 12. april 2010

April i fjor

Jeg fikk se noen bilder fra april i 2009. De måtte blogges. Derfor tok jeg en aprilkavalkade i dag.
Her står Humla på en utkjørsel rett nord for Steinkjer under en tissepause den turen CT (en av mine bedre kamerater) var med. Turen gikk til Kongsmoen, der underlaget inneholdt for mye fukt.

Når sanda inneholder nok vann blir det som det vises på bildet nedenfor. Dette måtte vi ha hjelp fra en Hanomag (diger hjullaster) for å komme oss ut av.
En annen dag i fjor kjørte jeg 100 kubikk med sand med den goda gamle F7'n
Stilig bilde der maskina nesten rekker tak i månen. (nei ikke pappa sin)
Enkelte slitere har gitt opp for godt. Denne står på Isane ved Nordfjord.
Rovatnet det ligg der som et realt sladdrespeil.
Have fun take care!
Husker forresten dere hva dere gjorde på April i fjor? Ikke glem å se dere tilbake innimellom.....

1 kommentar:

  1. Har ingen anelse hva jeg gjorde ifjor.. Jeg har teflon hjerne... Antagelig så slikket jeg sol og handlet hageblomster til den store gullmedaljen :P Så langt har jeg ikke kommet i år enda, men det blir nok *SSS*

    SvarSlett