søndag 1. mai 2011

Etter en streng beskjed..........................

...... ble jeg nødt til å skrive et innlegg. Jeg møtte en ung frøken for et par dager siden som mente jeg blogget for sjelden, og når unge frøkener sier sånnt er man nesten forpliktet til å følge deres oppfordring. Så Mia, takk for det sparket bak ! 
Uansett, her er bilde nr 17000 som har blitt tatt med kameraet som jeg har hatt siden 2004.
Inni trucken der sitter forresten en dame som heter Ina.

En ganske vanlig hvit Scania, men jeg mener denne har vært kjørt av en dame som heter Hilde.

Ved Anda ferjekai driver de å utbedrer veien og retter opp litt svinger og slikt. 


Ved Reed rett før byrkjelo la meg merke til at det hadde blitt raadi grønt, og da vet man at det er vår, slikt liker vi.

Jeg kjøpte en Pizzarull på Statoil på Vassenden, men det kunne jeg spart meg. kjedelig smak, klissete og lite mettende. På posen står det at dette raske måltidet er tilberedt med kjærlighet og omtanke. Jeg kan tenke meg det var det hun fokuserte på den 19 år gamle jenta som sto bak disken og varmet opp denne i ovnen... 
Så på returen opp fra Florø måtte jeg stoppe og vente på at en lastebil tippet et lass med masse i veggrøfta.
I morgen regner jeg med at det er bare å tusle til Trondheim og få på et lass med salt til Florø igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar