fredag 19. august 2011

Hm

Jeg har tatt utrolig få bilder de siste par ukene ,
det hjalp heller ikke at kamera lå hjemme store deler av sist uke.
Et par bilder har det blitt alikevel....


Her har tre biler og sjåfører døgnhvile samtidig, det passet slik at alle tre kom ca akkurat til Naustdal denne kvelden. det var forresten der jeg sto da jeg skrev forrige innlegg.

Her står Atlasen og graver, Trollmannen med stikka er Pappa'n min.

Og her sitter Aslaken og får isolasjonen til å passe rundt muren på fjøset han bygger om.

Dette bildet kunne blitt så mye bedre hadde det ikke vært for at de to karene som sitter inni bilene var så skuffet over at de ble liggende bak. Jeg fikk kjøre av ferga nesten først, det var kun et par biler foran meg. Jeg fikk et godt forsprang og tenkte at nå har jeg mulighet til å ta bilde av disse to. Jeg ringte for å få dem til å ta det litt med ro slik at jeg fikk bedre tid til å fotografere. Ettersom de hverken tåler å ligge bak eller å bli litt mobbet var det ingen som svarte og bildet ble som det ble.

Lillebror har visst drept knerten .... At ikke denne knerten kunne lære seg å se seg for........

Så til slutt et noe morsomt nummerskilt jeg så på ferga mellom Kanestraum og Halsa. 313 er jo samme tall som på bilen til Donald Duck!! Fotograf: John Morten Stølan
 

Ha en fin helg osv.


1 kommentar: