onsdag 19. oktober 2011

Tittel

Tid for å blogge, i natt står jeg ved elva på Lauvsnes og hører elvebruset og P1 på radioen. Det er Kveldsmat med Kari Slåtsveen og Wolfgang Plagge om en halvtime. Det må jeg høre litt på før jeg sovner. Jeg spiste i dag, som så mange ganger tidligere mat  på Sparbu kro  i dag (hvilket jeg mener er landets beste) . Det var god mat der i dag også, som vanlig. Fikk selskap av min godt voksne far til middagen i dag, pluss et par andre sjåfører. Det er som regel duket for en trivelig prat der.
Nils hadde enorme planer om å sende inn et bilde til en konkurranse på Bergli truckstop, men tiltakslysten tok litt overhånd i helga, så det ble ikke prioritert. Må jo vise dem fram her da i det minste. 
Det er Humla, Kulisvabrua og Edøy kirke med litt regn i bakgrunnen.


På fergeleiet denne dagen sto det en blidspent kar og hilset til meg da jeg kom på land.


På Sparbu passerte det en kjekk ung mann ved navn Einar
Mens i et lite vann mellom Tøtdal og Lauvsnes har Lånerne bygd hytte på sjøen. Det er ei bitttelita hytte som står på en flåte som er ca 60x60cm
Hm, ja, det var alt . Ha en fin aften!

1 kommentar:

  1. Fine Bilde Nils, bestandig arti å lessa bloggen din

    SvarSlett