tirsdag 24. august 2010

Lastebiler , ny Co-pilot , bindal og litt av det vanlige.

Jeg hadde vel lovet et innlegg til i første halvdel av overskuelig framtid.
Kan begynne med bilde av en MAN som hang bakpå en Viking-bil fra Straumen bil. Det hjalp ikke med V8 heller. (for dere som klør dere i hodet og lurer på "hva var det???" dere kan fortsette med det, dette var en lastebilspøk)

Bilferga som heter Brandal legger til kai på Festøya om få minutter.
Før Ålesund når jeg igjen en kø etter å ha fått et par blink tidligere, så jeg var forberedt på at noe var i gjære.
Det var en dame som sannsyligvis hadde fått et illebefinnende og kjørt ut (fordi det sa de på radioen nemlig) . Jeg mener det var en BMW.

Co-piloten som var med og kjørte Humle helt til Bindal, takk for en behagelig og trivelig kjøretur.

Vi nådde igjen en slik en.

Jeg fikk filmet litt mens Co-pilot Joar rygget, men det ble ikke noe spennende film, det hele gikk da så smertefritt.....

Tony på vekta på Verdal'n


Nok en gang ligger Mali Rose og losser i Grøtvågen, hos Aqua-gen Hemne avd Sjø

Lørdagen gikk med på å levere ved på 6 steder i Trondheim, og jeg fikk gleden av å kjøre John Deere en hel dag. Her er jeg på tur til Tunga Gård i bymarka hvor Steinerskolen har uteskole.

Her kjører Pappsen hjemover fra Best, Blakstad Auto, mens jeg står ved pumpa og  fyller Diesel. 

Det var sist uke, så satser vi på at det kommer fler innlegg.

-Afrika da veintle'?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar