torsdag 2. september 2010

En liten bildeserie fra de to siste ukene.

Denne uken har jeg vært på Sodin på MOT-besøk i 8. og 9. klasse, i morgen står tiende for tur. rakk en liten biltur tirdsag og onsdag, da det ble et par turer over Averøya og en lokal fiskefor-rute via Kyrksæterøra og endte opp på Aure der Humla står nå for å få skiftet de nødvendige filter før vinteren kommer. Brøytestikkene har visst allerede kommet opp enkelte steder allerede så ..
Jeg har vel tatt noen bilder i det siste også . Jeg har vært på et par runder litt hit og dit. Møtte Annar der jeg har møtt ham ganske mange ganger før.


Da Joar nabo var med kjørte vi etter storebor i en liten Falc-bil


Oppe ved Foldereid ( foillerei ) sto det en flishugger og jobbet med sitt. Det var selvfølgelig å forvandle trær til flis som er en vanlig oppgave for en flishugger.

Et par biler som sto på Sparbu kro for en bedre middag. Det er i allefall god mat der, virkelig verdt et besøk. Å spise middag der smaker nesten like godt som et måltid hjemme.
Hos NTS har noen fått i oppgave å bytte kledning på veggen.

Så til slutt, Streken som er glad for at jeg har kommet hjem, for her har han lagt seg godt til rette oppå bagen min.

Jeg hadde forresten dette lasset på da jeg skulle hente fire paller torvtak. Det taket hadde økt på til 15 paller og man ble nødt til å være littegrann kreativ. 

Det ble med og slik så det ut da jeg var ferdiglastet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar