tirsdag 14. desember 2010

Oppdal

Humla har for vane å dra på en Ekeri-tilhenger. Den er med så å si dit den blir dratt. det hender en sjelden gang at den går litt egne veier, men det fører aldri til noe skikkelig galt.
I går kveld derimot hadde den antagelig vegring for å bli med til Tigerstaden og holdt igjen på det ene forhjulet. Dette på grunn av at lageret var fullstendig utslitt, varmkjørt og sto i det som på Hemne-dialekt heter sju stein. Jeg aaaaaner ikke hva dette kommer av, men slik er det.
Heldigvis var tilhengeren med bare sånn  i tilfelle det skulle være retur-last og den kunne settes igjen på Dovre.
I kampens hete rekker man ikke å ta bilder av tildragelsen, men det blir vel et lite verkstedsopphold på Otta og heldig som jeg er må jeg sikkert hente den etter helga så får jeg meg kanskje enda en Oslo-tur på Desemper JIPPIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar