onsdag 26. januar 2011

...

Nuh her jeg sitter i Buviken og lytter til Kveldsmat på P1 mens bensinstasjonen stenger, Coopen stenger og øynene mine blir trøtte tenker jeg at jeg må få blogget litt før jeg skal klatre oppi senga mi.
Jeg og Humla prøvde oss på Østerdalen en  søndag, men vi var nok for søndagskjørere å regne, tilhengeren hadde speil "alt jamt" (det betyr hele tiden)
 

Irrgrønn Scania som har pause på Kvikne. Ellers har jeg ikke bilder fra turen der nede på østlandet, trives bedre når jeg får kjøre en tur til Nord-Møre.

I sveggesundet ligger Kronborg Marina, her ser dere litt av veien når jeg kjørte derfra. Kom ikke på at det gikk an å ta bilde av de fine hyttene som er bygd der.


Så legger Glutra til kai, hun har vært i polen og blitt lengre enn hun var. de kappa båten midt på og skjøtet på 23 meter. Båten ble merkbart større. 
Det var en østlandstur og dagens hendelser, så til tidligere dager. 

John Deere  , denne gangen er det lillebror som skal være med og levere ved. 

Min godt voksne far har gått til anskaffelse av Tømmervogn med drift på hjulene. Nå kjører han traktor der andre ikke får til å gå.  Denne dagen var jeg med for å ta bilder av noen store stokker av sitka-gran.  

Gårsdagen ble brukt på åker og eng med Volvo F725, Ingvald er trollmannen med stikka. 

Hvis noen skulle være i tvil.  

I morgen triller jeg innover til Heimdal, Verdal, Kongsmoen og slike steder. 



2 kommentarer:

  1. Nå er Glutra satt inn i et annet samband her i Trøndelag :- )

    SvarSlett
  2. Ja, det er visst ikke bare fryd og gammen det heller har jeg hørt. Nå skal vel Glutra tilbake til Møre igjen. Ettersom det er Fannefjord som kommer til Flakk- Rørvik skal sikkert Glutra til Molde - Vestnes

    SvarSlett