lørdag 19. mars 2011

Liten gjettekonkuranse helt nederst.

Det er viktig med riktig , god og næringsrik frokost.  Kaffe, kakskiv å knekkebrød. Pålegg: Trønderfår, gomme, peanøtt-pålegg og Gammelost.
Koppen vant jeg da jeg sendte inn melding til Arild Oppheim i Norgesglasset om at Snillfjord har et gjødselgreip i kommunevåpenet.

Flyttet gammelstasen til en garasje, morsomt å kjøre biler som har sjel og nesten har egen vilje.

Lekkert motiv!

Her ligger det en båt på havna på Orkanger og laster rør hos Bredero Shaw. 300mm plastbelagt stålrør som kveiles inn på en trommel. Utrolig.


Smøling 1

Denne tilhengeren har vært med meg på mange steder , det var rart at dørene ble med så langt som de ble. Einar, som har kjøpt den nå, har tatt av dørene for å bruke alu-planken til noe helt annet.

Smøling 2


Åsmund som kjører for SLP. Han har et lekkert sett fra Limetec .


 
Denne østerikeren som heter "Müller Kühltransporte " frakter noe litt spesielt. Den som greier å gjette hva den frakter skal få bestemme hvilket bilde jeg skal åpne neste blogginnlegg med.




8 kommentarer:

  1. Jeg tipper han frakter gods av et eller annet slaget. Nesten sikker på det ja. Men han kan jo også kjøre på sjøluft, fra ferga Kanestraum-Halsa. Noe mere helt konkret forslag blir vanskelig.

    SvarSlett
  2. Jeg har 2 alternative laster å tippe .
    Jeg går for mage følelsen som sier , søppel ;-)

    SvarSlett
  3. Aha, gjenvinningsprodukter altså. Som kanskje skal til Tyskland kanskje? Til Werder på A24 litt før Potsdam kanskje?
    Da må han helst ha "vandrende gulv". Eller walking floor som det heter på utenlandsk. Men destinasjonen kan jo være HELT feil, sjølsakt!!

    SvarSlett
  4. Det var vist ikke søppel nei.

    Da gjetter jeg på at den var lasta med rå stoff til rør fabrikkene i Surnadalen.

    SvarSlett
  5. Siden det er INGEN av dere som har tippet riktih, ingen har vært i nærheten engang blir jeg nødt til å velge den av dere som var nærmest og det faller på Skorgingen, han tippet i det minste riktig retning for lastens destinasjon.
    Vinneren vil bli kontaktet.

    SvarSlett