onsdag 10. februar 2010

En svipptur til Trondheim

Jeg var på besøk / leverte ved til en slekting i går og fikk påpakning om at det var lenge siden jeg hadde skrevet noe i bloggen. Det hadde han nok rett i .... Nå skriver jeg.
Det blir vel mest bilder denne gangen også.
Her er Humla hos Gjølme sementvare og venter på at hjul-lasteren skal komme med tre paller pilarblokk.

Og der kom gutten i røyken med hjul-lasteren

Jeg fikk se lastebilen til en kjenning i Trondheim i dag og sendte på en melding og lurte på om hun var våken. Jeg fikk ikke noe svar og tenkte at hun lå og sov, noe som var meeget sannsynlig siden gardinene var trukket for. Da skrev jeg en liten lapp og la innenfor vidusviskeren. Den så slik ut:

Signerte med hilsen fra en kjekk kar og tenkte at siden jeg hadde sendt er du våken-melding ville jeg bli avslørt , men neida .
Her er bilene. Mirielle sin og Humla mi.

På Hemnekjølen hadde to utlendinger hatt trøbbel i dag, her passeres de på Stormyra etter å ha brukt hele dagen på å komme seg 4 mil.

Når jeg kommer hjem driver naboen å fanger ved rett ned for kåken vår.
Johan til venstre og Odd til høyre.

Så er Humla parkert hjemme for kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar