lørdag 10. juli 2010

En uke - mange mil

Det er godt at Fotball-VM snart er over, men da begynner de vel å sende Tippeligaen opp og i mente heeeeele laaaaange kveldene .. Når jeg blir rik skal jeg kjøpe radioen, Hele systemet, så skal jeg sende fotball, men jeg skal avbryte fotballsendingene med oppdateringer om hvor de froskjellige lastebilene befinner seg i landet. Jeg skal ta igjen ......
Uansett, jeg er ikke rik enda, ihvertfall ikke på penger.
Ferga på Stranda har fått en smiley på hver ende.
Jeg passerte en båt som lå til kai i Loen, rett nedenfor Hotell Alexandra
Så til ukas høydepunkt, Gaularfjellet, litt bratt, men også litt av et syn!
Så til en gammel klassiker jeg møtte i Molde
Her et bilde av ukens siste lass. Gjerdeutstyr til Rissa. Det skulle bil gjerde mot utmark.
Husets Bloms ble med på denne ukens siste tur.

2 kommentarer:

  1. Skikkelig flottings Nils :)
    Å dette med radioen... den slår jeg følge med på :)
    Å supre bileter som vanleg ;)
    God Helg ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det Einar, blir du med som deleier kanskje?

    SvarSlett