lørdag 2. oktober 2010

Julebruspakkemaskin og basjtank osv .....

Jeg var ikke så flink til å ta bilder denne uka, men noe har jeg fått til . Det ble mest lokal-kjøring. Bare Trondheim - Kristiansund. 


Dette er hovedmaskina som skal pakke julebrus på paller hos Ringnes Dahls bryggerier i Trondheim.


Henrik Sødahl rygger stødig på plass inntil rampen på bryggeriet mens jeg losser.

Traktortilhengeren som var med på å sperre E6 på onsdag.
Hmmmmm kjekt å ha når man skal skifte lyspærer øverst på skapet ?

Fancy bilde av en som jobber med å lage hull i berget ved E39 på tur opp fra Fannrem. Det ser ut til at veien skal bli litt bredere, noe jeg gjerne setter pris på.

Bred last.

Dette er noe jeg blir glad av å se på do.

Basjvogn, noen på Smøla som har gjort et kupp.
Veidemann med teleskop på lasteapparatet.

I dag har jeg fått på nye hjul. Det var ihvertfall ikke noe å si på tidspunktet for skifte. Bortsett fra styrehjulene var dette det minst slitte dekket jeg tok av ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar