søndag 30. januar 2011

Beautiful sunday!

Det er ikke alltid jeg kommer på at det går an å ta bilde, noen uker kommer jeg hjem med 57 bilder og andre uker blir det tre .... denne uka ble det tre på kamera og noen få på telefonen.

Tommy Austad som kjører for SLP. Vi møttes  på Forvebrua fredags morgen.

Torsdag var jeg utpå Fv 17 fra Høylandet og nordover. Skikkelig spy-føre, men det er rart hvor mye det hjelper med to kjetinger.



Tungt lass. Dette skal til Sunndalsøra. (jaja jeg har sikret det. )

Så var det Husets blomst og nabo/ onkelungen Olava.

I kveld skal jeg tusle i retning Sunndalsøra for å levere disse akslene av stål jeg har på bilen.
Ha en fortfarande fin sundag.

2 kommentarer:

  1. Var det fra yter namdalen du kom fra når jeg møtte deg torsdag kveld/ettermidag, var dritt føre på dagen på di veia jeg kjørte på,

    SvarSlett
  2. Jo, Knut Åge, jeg hadde vært på Kongsmoen. Hadde ikke verdens beste føre akurat.

    SvarSlett