onsdag 4. mai 2011

Blogging i 80 km/t


For første gang så blogger jeg nå i fart. Jeg kjører ikke selv, så dere damer som er kritiske til min kjøre-kommunikasjon, Slæpp off!!
En fin gammel Volvo jeg møtte på tur opp mot Ørskogfjellet. Sannsynligvis en 1984-modell.


Her er det bilde av en stor tosk, ikke fordi traktoren han kjører er blå, men på grunn av tømmerstokkene han har på tvers på frontlasteren og bakpå traktoren.

Hannasvik har kjøpt seg nyere bil..

Flakk ferjekai, da en luring hadde sagt at det var mye kortere å kjøre den veien til Osen. Det jeg ikke husket med den veien var at man måtte kjøre opp og ned bratte bakker så å si heeeeeele tiden.

Gammel fin Scania, men jeg rakk ikke å se hva slags Scania det var, men det er nok 2-serie.

På Halsa ferjkai møtte jeg Eirik som kjører elektriske artikler i retur.

Levering av hagebark hos Plantasjen i Molde.

John Deere, alltid like hyggelig å se ..
Da jeg begynte å skrive dette innlegget var jeg på Stjørdal, nå er jeg kommet til Stav.
Så måtte jeg slenge på et bilde av Co-piloten:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar