søndag 10. juli 2011

Att å fram e lik langt!

Da har jeg pakket bagen for en ny uke på veien, men jeg vet ennå ikke hva jeg skal laste, hvor det skal eller når jeg kommer hjem neste gang.
Sist uke gikk turen til Florø, Bindal, Kristiansund, Steinsdalen, Flatanger og så hjem. (legg til et par middager hos Ruth på Sparbu)
Jeg kjørte foran/bak Tony på tur opp fra Florø på tirsdag. Her har vi stoppet på Anda ferjekai.


Snedi sak på en tilhenger. 4X4, midjestyrt og trepunktsløft.

Kristoffer hilser pent på Vestnes.

Hmmmmm hva har jeg gjort ?

Vel, dette så verre ut enn det var.

En gammel klassiker på tur.

Husets blomst kom til meg på Stormyra med middag i en isoporboks på torsdagskvelden. (Hvem kommer fra fv681 i speilet da? joda det stemmer, det er Regent'n og Asgeir)

Lossing i Steisdalen hos Salmar Setran.

Helga har jeg brukt ca her: med denne utsikten. I hele mitt liv har jeg plantet tre planter hvis man ser bort fra granplanter , jeg har sådd frø, men det teller ikke. I helga plantet jeg tre Rhododendron. Det var de tre .. tok ikke bilde, men de har ca denne utsiken.

Til slutt vår nye Furumo-innbygger , Nøste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar