lørdag 1. oktober 2011

Bloggebloggeblogge

Da fikk jeg et par minutter tilgode slik at jeg kan få skrive et lite blogginnlegg. Har arbeidshelg, så dagen i dag har gått med på å skrubbe bakdørene på Ekeri'n min. Jeg tok turen inn i fjøset hos lillebror og fant et middel som tok det gule belegget som har plaget meg siden ferbuar 2009

Begynner med sjarmtrollet på Sørgarden som er i ferd med å gape over en nektarin.

På byrkjelo bygger de om et gammelt fjøs.

Så til lasting på "Rør'n"  6 paller hydratkalk til Tustna.

På Sørgarden bygger de også fjøs, de har kommet enda lenger nå, men det har jeg ikke tatt bilde av.

I hus nr 2 fra Høyre har det nå flyttet inn en familie. Fyren som er pappan i familien er en kjekk kar som jeg mener å huske er ganske snill. Hvis jeg får tid skal jeg innom dit og drikke en eller 17 kaffekopper.

Jeg stoppet på Høgkjølen og tok et bilde.   
Det har pappan min også gjort en gang for ca 14 år siden.

Da kan lørdagskvelden begynne, God Helg!!!!!!

1 kommentar:

  1. Gudd innslag herre Nils :) Å ferr 14år sea sto pina det deinn pistråtte furua lik skjeivt å sjer det ut te :) Go hÆlge :)

    SvarSlett