fredag 11. desember 2009

Lastebiler og Krumkaker

I dag krysset jeg jernbanen ved Støren, Det fikk meg til å tenke på den Metallicastrofen; When you're seeing the light at the end of the tunnel, it's just a freght train running your way" ...... Det gikk heldigvis bra.
I går møtte jeg en gammel Scania 113 ved Høgset. Fin gammel bil, sånnt som jeg liker å se på.


På Høgset lasta jeg gummi fra Siri Lanka. Gummi'n skal brukes inni tunneller og slikt. (ikke durex) . Her ser vi Humla halvveies opplasta.

Det var denne trucken som lasta Humla, fører: Gunnar.
Her laster Humla hos Glava.

I går kveld fikk jeg to MMS'er samtidig, den ene vil jeg helst ikke publisere, men den andre handlet om krumkaker. Det var Husets blomst som hadde lagd dem.

I dag har Husets Blomst bakt pepperkaker og nå står hun og limer sammen pepperkakehus, det ble desverre ikke pepperkakelastebil i år. (men neste år blir det min tur til å bestemme)
Se så godt hun kler kjøkkenbenken =D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar