tirsdag 15. desember 2009






Legg merke til hvem som er interressert i skisport da..
Humla derimot er ikke like glad i skisport, men hun trives på tur. Her er vi på tur ned til Bygstad, ei nett lita bygd i Sunnfjord, like sør for Førde lufthavn Bringeland.







Kirka på Bygstad, jeg tok en liten stopp der fordi jeg fikk lyst til å ta bilde av kirka. Det var ikke fordi kirka var spesielt fin eller spesiell på andre måter, den bare "sto så lagleg te for hogg"



I dag rakk jeg ikke å ta så mange bilder mens det var lyst. Dere vet, det er ikke lyst så lenge av gangen på desember. Til gjengjeld er det snart jul og om 4 dager snur sola og dagene blir smått om senn lengre og lysere. I tillegg hører jeg rykter om at det snør sånn her og der og da blir det vel lysere og triveligere av det.
Hvis det er noe trøst tok jeg fem bilder av denne bilen som lastet samtidig med meg på Høgset. Han som kjører den heter Einar og bor på Tingvoll.


Dette er utsikten fra hotellet jeg bor på i kveld, Hotell Humla i Florø . (yepp, det er den samme Humla som er avbildet lenger opp........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar