tirsdag 2. februar 2010

Den dagen jeg var i Kristiansund.

Så ble det bilder fra turen jeg hadde til Kristiansund, Kjørte den nye vegen den lager gjennom Vinjefjorden.
Når sola skinner er det fin utsikt fra Vinjeforden



Da jeg kom fram til Halsanaustan, ferjekaia som fører til Kanestraum Tingvoll kommune tenkte jeg å koke en kaffekopp. Det passa dårlig da vannet jeg hadde i bilen var i fast form. Da tjente kiosken ca 19 kroner istedet.

Her kommer ferga BF Aukra og legger til kai så vi kan komme oss over etterhvert.


Så var det å losse lasset fra Mo i Rana Som det går frem av bildet har jeg surra godt. Skulle jeg mene....

På tur tilbake opp fra Halsanaustan lå jeg bak en Trondheimsbil (altså, en bil som hører hjemme i Trondheim) . Litt oppi bakken ser jeg at han bremser og en liten flokk med hjort løper over veien foran lastebilen. ( jeg tror det var Emma og Johan Hjort med sine barn, er det noen som kjenner dem igjen?)


Det gikk bra, ingen ble påkjørt og de kunne løpe videre mot skogen.

I denne svingen , før de retta den ut litt ødela jeg en bil her,bare litt .



Det begynner å bli bra veg... Rodalen

og litt lenger mot Vinjeøra

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar