lørdag 20. februar 2010

Når man laster over bilder fra telefonen

Telefonen er med nesten alle steder, til og med på dass. Slapp av, jeg har ikke tatt bilder av ting som har skjedd der, skal ihvertfall ikke legge dem ut her. Noe mer delbart finnes og jeg har lagt ut det nå.
Nedenfor er Atlasen og Guri Skogmus avbildet med Fitjan, Kjønsvika og Oddfitjan i bakgrunnen.

Når Guri blir sløv er det meg som må ta et lite tak, kvessing er viktig og til det har jeg kuttet et sverd og satt det i den dreibare skrustikka jeg fikk av lillebror til jul. Det er viktig at Guri er skarp, siden vi andre er så sløøøøve .

Aslak-traktoren sett innenfra, i skogen. Det er godt å kjøre grønn traktor.

Arti navn på ei veikro jeg var innom i Mo i Rana, Bimbo Veikro. Jeg tror kanskje jenta bak disken var ansatt for ironiens skyld.. Ingenting å si på servicen, den var på topp. Maten var god, det ble selvfølgelig kjøttkaker, de så ut til å være lagd på stedet og smakte fortreffelig

En kveld tok jeg meg inn i det gamle utedasset som var kledd inn bak en vegg i uthuset. Det var lenge siden det var brukt så det var ikke så veldig hæslig, men nå er det borteborte. Det som var igjen av bæsj/jord under dass var "klaka" altså tele, så det får vente på at vårsol i bakkane blenker. Da blir det vel nytt gulv også.

Hmmm en kjekk kar.... Det sier i allefall husets blomst, den vakre jenta som bor sammen med meg i Furumoen.

Her får undertegnede hjelp av lillebror til å reparere taket på tilhengeren. Det var en liten tunellskade på hjørnet som vi bøtte med rustfritt stål. Lillebror er både hjelpsom og flink.

Slik ble det, vises nesten ikke.....

Her er en ung kjekk kar som var med hjem fra T-byen på fredag. Kosli besøk å ha i helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar