fredag 15. juli 2011

Fredagsblogging (nei det er ikke tjeneren Fredag som blogger)

Da fikk jeg tid til å blogge allerede på fredag ..... kan det ha noe å gjøre med at det ligger 4 flatpakker og venter?......

Uansett skal dere nå få en liten ukerevy.
En gammel Scania 140 eller 141 , det sto ikke noe på og da må jeg gjette litt.

Etter en tur til Flatanger og Naustbukta lastet jeg Glava og det skulle selvfølgelig leveres ved Englivatnet i Valsøyfjord. Det gikk da passe greit til tross for at det var litt skog langs vegen.

Rett ned på vegen nedenfor, desverre var det så mye skog ved veien at jeg ikke fikk noe godt bilde av utsikten.

Møtte Benn E. i Malmefjorden

Her losser Ståle på NTS i Sødalen. Helt ny Volvo der i gården.

Jeg lurer på om denne karen blir sjåfør eller mekaniker ... interresse for lastebil hadde han i hvertfall . Pjokken gikk frem og tilbake flere ganger mens jeg sto på Sandvika og ventet på ferga.

Humla og Edøy kirke.

Enda en som har tatt helg ganske nylig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar