mandag 4. juli 2011

Namdalinger og UFO

Hmh... nå ble bildene sortert kronologisk i negativ rekkefølge, hvis det er det det heter ... kommer til å kommentere bildene slik de ligger, siden jeg rett og slett ikke gidder å flytte ett og ett bilde.
Lillebror som bygger fjøs har snekkere på besøk, her har den ene av dem feilberegnet bæreevenen til plena. Lillebror har festet tamp i og slepet krana opp. Jeg kom litt for sent for å få tatt skikkelig bilde av seansen.

Namdaling/fosning ..... say no more....

Hvorfor er det slik at når jeg kommer til dette lyskrysset med full tonnasje blir det ALLTID rødt lys rett før jeg rekker å stoppe på en myk måte.

25,25 meters vogntog på Stjørdal. Til å være såppas langt er det ganske smidig, jeg husker en tilhenger jeg hadde med bare to aksler og 7,5 meters akselavstand. Den var knapt nok så smidig som dette, så 25,25meters vogntog blir nok ikke noe problem i Norge. 

B51UFO Uidentifisert Forsinkende Objekt. Jeg tok igjen denne bilen på Åsen og ble liggende bak helt til Langstein. Litt senere møtte jeg denne bilen i Tr.Heim, midt i veien. Håper de kommer seg hjem uten å skade seg selv eller noen andre.

Denne syklisten trillet sykkelen forbi asfaltkøen, forbi alle bilene som nettop hadde kjørt forbi ham. Optimist.............................

Heihei Knut Åge.. (enda en namdaling)


Bent R. igjen .. Namdalinger overalt....

Ikke Namdaling, men en ung dame som gjør hva hun kan for å bli møring........

..........og hennes sønn som co-pilot. Godt å  se at gutten trives i Scania, for å trives hadde det kanskje vært nok med det kjekke ullpleddet som måtte bli med . Her er vi på flyttelasskjøring, det var vel ikke allverdens bærehjelp i denne karen, men han var flink til å sprute vann med vannpistol.

I morgen laster jeg fiskefor på Ewos til Bindaln. Have a nice day!

Vil benytte muligheten til å grattulere Jompa med dagen, på denne samme dagen som mitt søskenbarn Jannicke fyller 26 år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar