onsdag 25. november 2009

Kjettinger, læms og autostrada



Naboen har kjøpt Hogstmaskin, og når naboens kjæreste heter Guri, hva heter hogstmaskina da? Sjefen til Guri fikk døpt maskina "Guri Skogmus" og vi fikk klistra på profilering deretter.






Også Guri må ha kjetting. Vi begynner med bilde av et nett lite sjakkel:


Lillebror poserer på ei matte av en kjetting.


Husets Blomst har tatt til takke og testa ei "tjukk-læmsoppskrift". Siden det bare var en test spiste vi det opp samme dag. Smaken var TOPPERS!



Jeg var på Eide en tur i går , der finner man ikke bare motorvei klasse A

Men på Skjevikåsen fant jeg et solid eksemplar av god gammel årgang.
Så til slutt, BRUK REFLEKS for heite svarte svingende!!!!!!!!!
Til dere yngste som tror at refleks er noe mamma og pappa henger på dere for at dere skal se teite, ut dere tar feil. Det kan hende de er glad i dere og ikke vil ha dere hjem i Rema-poser.
Så til deg som er voksen og hopper over refleksen, BRUK DEN. Jeg som kjører på veien vil helst se deg, ikke treffe deg.
Visste dere forresten at en peanøtt inneholder like mye fett som en KILOMETER agurk? (dette har jeg fått en SMS ang)

2 kommentarer:

  1. Nå begynner jeg å like bloggen din her! Både skogsdrift og mat.Hmmm
    Jeg bruker refleksvest. Året rundt!!

    SvarSlett
  2. Så flink du er du da rapunsel!!!
    Bare ventdu til neste innlegg, da blir det enda mer snadder =D

    SvarSlett