onsdag 19. mai 2010

Fiskefor, Stein , Ovn, Sjakkel og Ku

Jeg har tømt telefonen for bilder igjen, mange bilder passer ikke i noen som helst blogg, ikke engang min ...
Dette bildet tok jeg i Florø mens jeg lastet fiskefor.


På Aas Betong har jeg lastet steinheller som skulle til Kristiansund.

Denne ovnen sto ute på Sørgarden og ble ikke brukt, før i verden hadde den vært i kjelleren i våningshuset. Etter det sto den i rotvekstlageret under fjøset. For et par år siden ble den og den gryta som vises i bakgrunnen brukt til å koke rent et hode av et rådyr. Nå har vi planer om at det skal bli en form for grill for bruk i Furumoen.



Husets blomst på jobb.
Der hun en dag mottok et nett lite sjakkel


Så litt lillebror-humor: Frokost? anyone?
(til opplysning er det en vasskalv, sånn som kommer ut av kua rett før den skal kalve)
Have a nice day!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar