søndag 22. august 2010

Blainnjabaill

Hos Skippy's fastfood på ferjeleiet i Molde kunne de skilte med blandaball til middag. Det var det beste jeg hadde spist på lenge, ihvertfall når man ser bort fra maten hjemme hos husets blomst.
Mens jeg spiste dette ombord i ferga satt jeg og så på bakruta på bussen foran meg. Mye skryt her, men det var en jeg stusset litt på
Denne bussen velter lett ? er det noen andre som har et godt forslag?
I retning Larsnes, siste nedoverbakken.
enda et bilde på tur ned mot Larsnes, fint vær og lekkert landskap ( eller sjøskap?)
Nilsen hos Gas-trans Hemne.  En bil jeg møter de fleste steder.
Jeg har et innlegg til klart, men det får vente litt til jeg får en aften ledig til uka.
Ha en lekker ny uke!

2 kommentarer:

  1. Betyr ikke dette "skiltet" se opp for takras ut i veien??? altså på venstre side??

    SvarSlett
  2. Nja Einar, vi kan kanskje se om det er noen som vet hva det betyr ...... det var da mersom opplistet sammen med alle andre fasiliteter. Det må være en fasilitet av noe slag ... kanskje muligheten til å legge ting på taket og se dem falle ned?

    SvarSlett