lørdag 30. januar 2010

Jeg bør kanskje skrive litt om resten av nordlandsturen. ( selv om det er mange dager siden)
Vi hadde litt regn og forskjellig føre over saltfjellet, vi fikk stå stille og vente på ei bilberging og gode greier. Da vi kom til Saltstraumen sluttet det å regne, men det kom snø i stedet. Så ble Nils2 stående fast. Måtte ut og legge på kjettinger.......

Rett etter bildet under her ble tatt røk det ei tverrlenke på kjettingen og tok med seg deler av skjermen slik at jeg måtte stoppe og demontere den.

Det er nok ikke bare i Lernesdalen det fanges tømmer.

Jeg kjenner han som kjørte den blå bilen før den ble solgt til kalde nord.

Resten av dagen gikk greit egentlig. Jeg fikk levert lasset på fabrikken hos Ewos og turen tilbake til Mo i Rana var bare nytelse, inkludert en fergetur.
Så har vi tatt kvelden Bob , meg og en kar fra Sunnmøre som kaller seg Stokke. Vi var skjønt enige om at dagen var fin, spesielt da den var ferdig og vi hadde fått dusjet våre vakre legemer på Esso-stasjonen i Mo.


I morgen skal jeg til Kristiansund. (jo jeg har grunn)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar