lørdag 23. januar 2010

Værdal'n



Nå sitter jeg på Verdal, ved Shellstasjonen som ligger like inntil E6. Jeg er Ofte på Verdal, men det betyr ikke at jeg kjøper Lottokupong her, men jeg har kjøpt et relé av en godt voksen mann som heter Mondrad.


Jeg har lastet på Nordmøre til Halsa, langt oppi nord. Jeg har planer om å kjøre til Bodø først, så skal jeg se på kartet hvor jeg skal fortsette derfra.



I helga måtte Guri skogmus repareres, her sitter lillebror under maskina klar til kamp. Han hadde en plan om å gjemme den rosa tørkefilla, men et snikfoto fikk vi da til.




Seee så søtt ...... roooosa da gitt...

Guri med utsikt over Lernesdalen






Ælj




Lekker parkering oppi Langlidalen. Godt at det ikke er så veldig mye trafikk her.

Husets blomst er flink til å kjøre bil.
Nå skal jeg stå på Verdal'n til i morgen tidlig, står godt her.
Stay tuned!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar