torsdag 3. november 2011

Feskfôr taxikrasj og høn-skit.

Her er fra tirsdagen, mellom Hjelset og Molde. En taxi kjørte bak meg og lå rett bak og tittet fram, skikkelig plagsomt. Jeg slakket opp og slapp den forbi etter en stund. Jeg fikk se igjen Taxi'n senere, noe redusert riktignok...
Moralen er: Ikke kjør for nærme den som ligger bak deg, du kan bli bitt........ 
Tre kjekke karer møttes i dag på Gråmyra. Den ene står og tar bilde, den andre står ved siden av fotografen, i kameraets trygge blindsone, mens den tredje har reist videre mot nye mål...
Den røde bilen lukter skit, ikke bare vanlig Volvo-lukt, men oppi de blå kassene bakpå der har han til sammen 40 kubikk med såkalt Høn-skit. Hvis noen lurer på hva det hvite i hønskiten er , så er det bare hønskit det også.


Den kjekke sjåføren som tok bildet litt lenger opp kjøre deretter videre til Flatanger med lasset med fiskefôret.

Man trenger ikke vendeplog når man har vendetraktor.....

Nå har det blitt kveld og jeg står på Sparbu og har døgnhvile. Her står jeg til i morgen, etterhvert kommer det flere så jeg får selskap etterhvert.

Gratulerer herved Hanne Jensen med førerkort for storbil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar